maandag 2 november 2009

Gecertificeerd!

Na 3 weekenden intensief oefenen, praten en opdrachten maken. Ben ik nu een gecertificeerd draagdoekconsulent. Nu ik gecertificeerd ben mag ik 1-op1 consulten geven, workshops en lezingen.

Mijn eerste lezing voor publiek zal zijn op de Ouders Natuurlijk! beurs. Ik wordt gelijk in het diepe gehoord want in het theater aldaar kunnen 265 mensen. :-| Ik heb er enorm veel zin in. www.oudersnatuurlijk.nl of oudersnatuurlijk.hyves.nl

Ik heb mijn certificaat van de Trageschule Dresden. Een gerenomeerde school uit Dresden, Duitsland. www.trageschule-dresden.de De school wordt geleid door Ulrike Höwer. 1 keer in de drie jaar moet ik voor bijscholing naar een vakcongres in Dresden.

Daar wordt je bijgeschoold door middel van lezingen en workshops. Afgelopen juni was ik er al. Ik heb enorm genoten van alle vakmensen die daar aanwezig waren en veel kennis opgedaan.

Ik hoop dat dragen in Nederland ook gauw meer bekendheid krijgt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten